Koszyk

  1. x X

Zakupy razem: 0.00 zł

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Wymiany i zwroty

Wymiana na inny rozmiar / fason

Koszt przesyłki pokrywa kupujący

1. Nadaj przesyłkę z wypełnionym i podpisanym formularzem 

Nadaj przesyłkę z nieuszkodzonym i nieużywanym produktem z metką w opakowaniu oraz dokument zakupu. Do przesyłki koniecznie dołącz wypełniony oraz podpisany formularz wymiany dostępny TUTAJ.

2. Odbierz przesyłkę

Nowy produkt wyślemy do Ciebie w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki. Przesyłka zostanie bezpłatnie dostarczona w taki sam sposób, jaki wybrałeś przy pierwszym zamówieniu (kurier lub paczkomat).



Zwrot towaru (odstąpienie od umowy)

Koszt przesyłki pokrywa kupujący

1. Nadaj przesyłkę z wypełnionym i podpisanym formularzem

Nadaj przesyłkę z nieuszkodzonym i nieużywanym produktem z metką w opakowaniu oraz dokument zakupu. Do przesyłki koniecznie dołącz wypełniony oraz podpisany formularz wymiany dostępny TUTAJ.

2. Odbierz przelew

Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Otrzymasz 100% zwrot pieniędzy zawierający koszt produktu oraz koszt przesyłki jaką dostarczyliśmy do Ciebie zamówienie.


Reklamacja

Koszt przesyłki w przypadku uznania reklamacji pokrywa sprzedawca

1. Wypełnij formularz

Możesz zdecydować się na wymianę produktu na nowy lub zwrot sumy zamówienia wraz z kosztami wysyłki na Twoje konto. W tym celu skontaktuj się z nami pod sklep@pijama.pl.

2. Nadaj przesyłkę

Jeśli nie przesłałeś zdjęcia uszkodzonego produktu poprzez formularz lub jeżeli opiekun handlowy poprosił o odesłanie produktu to nadaj przesyłkę Pocztą Polską na adres: Dąbrowskiego 77A, 60-549 Poznań (przesyłka powinna zawierać produkt oraz dokument zakupu).

3. Odbierz zwrot

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. W przypadku uznania reklamacji wyślemy do Ciebie nowy produkt w ciągu 5 dni lub przelejemy sumę zamówienia wraz z kosztami wysyłki na Twoje konto w ciągu 5 dni roboczych. Decyzja odnośnie formy realizacji reklamacji zależy od Ciebie.